Witaj gościu! Zaloguj się, bądź Zarejestruj nowe konto już teraz i dziel się swoimi sucharami ze znajomymi.

Sortuj najlepsze - Wszystkie | Najnowsze | Oczekujące | Archiwum
Dlaczego dywan nie pasuję do zasłon? 

- Bo miał romans z roletami.
Pokaż sam tekst do skopiowania
Dlaczego dywan nie pasuję do zasłon? 

- Bo miał romans z roletami. | PiszSuchary.pl
Oceń suchara:
Średnia ocena:
Co mówi kogut do kury?

- Ale se jajo zniosłem.
Pokaż sam tekst do skopiowania
Co mówi kogut do kury?

- Ale se jajo zniosłem. | PiszSuchary.pl
Oceń suchara:
Średnia ocena:
<Kin4eIP> Ten film co oglądałeś - Adrenalina - fajny?
<sqeern> nom, fajny
<Kin4eIP> Są cycki?
<sqeern> w sumie nawet sa
<Kin4eIP> To jakiś film akcji jest?
<sqeern> tak
<sqeern> gosciu dostal jakis syf
<sqeern> (zastrzyk)
<sqeern> co go w godzine mial zabic
<sqeern> ale jego dzialanie powstrzymuje wysoki poziom
 adrenaliny
<Kin4eIP> No to zaciekawiłeś mnie
<Kin4eIP> Ale chyba na Toy Story się skuszę
Pokaż sam tekst do skopiowania
<Kin4eIP> Ten film co oglądałeś - Adrenalina - fajny?
<sqeern> nom, fajny
<Kin4eIP> Są cycki?
<sqeern> w sumie nawet sa
<Kin4eIP> To jakiś film akcji jest?
<sqeern> tak
<sqeern> gosciu dostal jakis syf
<sqeern> (zastrzyk)
<sqeern> co go w godzine mial zabic
<sqeern> ale jego dzialanie powstrzymuje wysoki poziom
 adrenaliny
<Kin4eIP> No to zaciekawiłeś mnie
<Kin4eIP> Ale chyba na Toy Story się skuszę | PiszSuchary.pl
Oceń suchara:
Średnia ocena:
Jak nazywa się ciąża, która świeci?

- Ciążarówka.
Pokaż sam tekst do skopiowania
Jak nazywa się ciąża, która świeci?

- Ciążarówka. | PiszSuchary.pl
Oceń suchara:
Średnia ocena:
Dlaczegu Chuch Noris siedzi?

Bo nie stoi.
Pokaż sam tekst do skopiowania
Dlaczegu Chuch Noris siedzi?

Bo nie stoi.
 | PiszSuchary.pl
Oceń suchara:
Średnia ocena:

Kim był Newton?

- Człowiekiem z zasadami.
Pokaż sam tekst do skopiowania
Kim był Newton?

- Człowiekiem z zasadami. | PiszSuchary.pl
Oceń suchara:
Średnia ocena:
Które receptory są najbardziej wrażliwe w nocy?

- Nocyreceptory!
Pokaż sam tekst do skopiowania
Które receptory są najbardziej wrażliwe w nocy?

- Nocyreceptory! | PiszSuchary.pl
Oceń suchara:
Średnia ocena:
-JAK SIE NAZYWA KUTAS ARKA

-SIUSARKA
Pokaż sam tekst do skopiowania
-JAK SIE NAZYWA KUTAS ARKA

-SIUSARKA | PiszSuchary.pl
Oceń suchara:
Średnia ocena:
- Ile cukru sypiesz do herbaty?

- Więcej.
Pokaż sam tekst do skopiowania
- Ile cukru sypiesz do herbaty?

- Więcej. | PiszSuchary.pl
Oceń suchara:
Średnia ocena:
Czym różni sie kobieta od słonca ? 

Niczym na to i na to nie da sie patrzeć.
Pokaż sam tekst do skopiowania
Czym różni sie kobieta od słonca ? 

Niczym na to i na to nie da sie patrzeć. | PiszSuchary.pl
Oceń suchara:
Średnia ocena:
Wspieramy akcję:
Pan Suchar:
sucharek

O serwisie

Serwis PiszSuchary.pl gromadzi suchary wrzucane przez Użytkowników i umożliwia ich komentowanie oraz dzielenie się nimi ze znajomymi. Wszelkie treści generowane są przez Użytkowników, Administracja nie bierze za nie odpowiedzialności. Jeśli jakiś Suchar lub komentarz narusza Twoje prawa (w tym autorskie i osobiste) skontaktuj się z nami.

Statystyki

4042 suchary w bazie, w tym 1283 na głównej, 2633 w poczekalni i 126 w archiwum.

Mapa Strony

Partnerzy